Θεσσαλονίκη : 5-9-2017
Αριθ. Πρωτ.: 1806
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
ΥΠΟΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ
ΤΜΗΜΑ Α7-ΕΠΑΝΕΞΕΤΑΣΗΣ
Ταχ. Δ/νση: Εγνατία 45-Θεσ/νικη
Ταχ. Κώδικας: 54630
Πληροφορίες: Κ. Μαβινίδου
Τηλέφωνο: 2313-333245
Fax: 2313-333258
E-Mail: ded.thess1@n3.syzefxis.gov.gr
Url: www.aade.gr
ΑΠΟΦΑΣΗ
Ο ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ ΔΙΑΦΟΡΩΝ
Έχοντας υπ' όψη:
1. Τις διατάξεις:
α. Του άρθρου 63 του ν. 4174/2013 (Κ.Φ.Δ.) (ΦΕΚ Α' 170).
β. Του άρθρου 11 της Δ. ΟΡΓ. Α 1036960 ΕΞ 2017/10.3.2017 Απόφασης του Διοικητή της Α.Α.Δ.Ε. (ΦΕΚ 968 Β'/22.03.2017) με θέμα «Οργανισμός της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων (Α.Α.Δ.Ε.)»
γ.Της ΠΟΛ.1064/12.4.2017 Aπόφασης του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρρής Δημοσίων Εσόδων (ΦΕΚ Β' 1440/27-04-2017).
2. Την ΠΟΛ.1069/4.3.2014 Εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων του Υπουργείου Οικονομικών.
3. Την με αριθμό και ημερομηνία πρωτοκόλλου Δ.Ε.Δ. 1126366ΕΞ 2016/30.8.2016 Απόφαση του Προϊσταμένου της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών (ΦΕΚ 2759Β/01-09-2016) με θέμα «Παροχή εξουσιοδότησης υπογραφής»
4. Την από 2017 και με αριθμό πρωτοκόλλου ενδικοφανή προσφυγή του του με ΑΦΜ: , κατοίκου , επί της οδού , τ.κ , κατά της με αριθμ -2017 αρνητικής απάντησης της Δ.Ο.Υ σε αίτημα επιστροφής του τέλους επιτηδεύματος οικ. έτους 2012, που επιβλήθηκε σε βάρος του.
5. Την ως άνω αρνητική απάντηση της οποίας ζητείται η ακύρωση.
6. Τις απόψεις της φορολογικής αρχής.
7. Την εισήγηση του ορισθέντος υπαλλήλου του Τμήματος Α7-Επανεξέτασης της Υπηρεσίας μας όπως αποτυπώνεται στο σχέδιο της απόφασης.
Επί της από -2017 και με αριθμό πρωτοκόλλου ενδικοφανούς προσφυγής του του με ΑΦΜ: , η οποία κατατέθηκε εμπρόθεσμα και μετά την μελέτη και την αξιολόγηση όλων των υφιστάμενων στο σχετικό φάκελο εγγράφων και των προβαλλόμενων λόγων της ενδικοφανούς προσφυγής, επαγόμαστε τα ακόλουθα:
Με την υπ' αρ -2017 απάντηση του Προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ απορρίφθηκε το υπ' αρίθμ -2016 αίτημα του προσφεύγοντα για επιστροφή του τέλους επιτηδεύματος οικ. έτους 2012, δεδομένου ότι στις 20-1-2016 υπεβλήθη η υπ'αρίθμ δήλωση διακοπής εργασιών του προσφεύγοντα, η οποία έγινε αποδεκτή από την αρμόδια Δ.Ο.Υ., με ημερομηνία διακοπής την 31-12-2009.
Συγκεκριμένα, με την προσβαλλόμενη αρνητική απάντηση, ο Προϊστάμενος της Δ.Ο.Υ απέρριψε το αίτημα του προσφεύγοντα διότι έχει παραγραφεί το δικαίωμα για διαγραφή του ποσού των 500,00 € του τέλους επιτηδεύματος οικ. έτους 2012, καθώς σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 84 παρ. 7 του Ν.2238/94, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 8 παρ. 15 του Ν.3842/2010, ορίζεται ότι η κατά του Δημοσίου απαίτηση προς επιστροφή φόρου παραγράφεται μετά τρία (3) έτη από την ημερομηνία της εμπρόθεσμης υποβολής της δήλωσης ή αν υποβληθεί εκπρόθεσμα η δήλωση, μετά τρία (3) έτη από την ημερομηνία που η δήλωση όφειλε να είχε υποβληθεί. Σε περίπτωση όμως που έχει καταβληθεί το τέλος επιτηδεύματος για την παραγραφή της κατά του Δημοσίου απαίτησης προς επιστροφή αχρεωστήτως ή παρά το νόμο απαίτησης προς επιστροφή εφαρμόζονται οι διατάξεις περί Δημόσιου λογιστικού. Σύμφωνα με αυτές, η κατά του Δημοσίου απαίτηση προς επιστροφή ή παρά το νόμο καταβληθέντος σε αυτό χρηματικό ποσό παραγράφεται μετά τρία έτη από της καταβολής.
Με τη αριθμό -2017 ενδικοφανή προσφυγή ο του με ΑΦΜ: , αρχιτέκτων, ζητά την επιστροφή του τέλους επιτηδεύματος οικ. έτους 2012 που βεβαιώθηκε στον ίδιο , προβάλλοντας τον παρακάτω λόγο:
- Με την προσβαλλόμενη απάντηση η αρμόδια Δ.Ο.Υ. διαβεβαίωσε τον προσφεύγοντα ότι αν δεν είχε καταβάλλει το τέλος επιτηδεύματος θα μπορούσε να το διαγράψει, ενώ η συνέπεια του να πληρώσει εγκαίρως το τέλος επιτηδεύματος τιμωρείται με άρνηση επιστροφής του καταβαλλόμενου ποσού. Η παραπάνω απάντηση της Δ.Ο.Υ. αποτελεί μη ισόνομη διάκριση σε βάρος των συνεπών πολιτών και αντίκειται στο Σύνταγμα. Ο ίδιος είχε πρόθεση να προβεί σε διακοπή εργασιών ήδη από το 2014, αλλά η Δ.Ο.Υ. δεν δέχθηκε την αίτησή του χωρίς την προσκόμιση των απαραίτητων στοιχείων προκειμένου να διενεργηθεί έλεγχος από τα αρμόδια τμήματα. Η υποβολή εκπρόθεσμης διακοπής εμπεριέχει όλες τις ανακλητικές δηλώσεις. Κατά συνέπεια η τριετής προθεσμία παραγραφής άρχεται από την ημέρα αποδοχής του αιτήματος εκπρόθεσμης διακοπής, δηλαδή από την 25-2-2016.
Επειδή, σύμφωνα με το άρθρο 31 παρ. 1, 2 και 8 του Ν.3986/2011, όπως ίσχυε πριν την τροποποίησή του με το Ν.4110/2013, «1.Οι επιτηδευματίες και οι ασκούντες ελευθέριο επάγγελμα, εφόσον τηρούν βιβλία Β' ή Γ κατηγορίας του Κ.Β.Σ., υποχρεούνται σε καταβολή ετήσιου τέλους επιτηδεύματος, το οποίο ορίζεται ως εξής:
β) Για επιχειρήσεις ή ελεύθερους επαγγελματίες που έχουν την έδρα τους σε πόλεις με πληθυσμό πάνω από διακόσιες χιλιάδες (200.000) κατοίκους, σε πεντακόσια (500) ευρώ ετησίως.
2. Σε περίπτωση διακοπής της δραστηριότητας μέσα στη χρήση, το τέλος επιτηδεύματος περιορίζεται ανάλογα με τους μήνες λειτουργίας της επιχείρησης ή της άσκησης του επαγγέλματος. Χρονικό διάστημα μεγαλύτερο των δεκαπέντε (15) ημερών λογίζεται ως μήνας
8. Ειδικά για τα φυσικά πρόσωπα που ασκούν επιχείρηση ή επάγγελμα και για το οικονομικό έτος 2012 και επόμενα, το τέλος επιτηδεύματος βεβαιώνεται με βάση τους τίτλους βεβαίωσης που αναφέρονται στην παράγραφο 1 του άρθρου 74 του ΚΦΕ και εμφανίζεται στο εκκαθαριστικό σημείωμα υπολογισμού του φόρου εισοδήματος κάθε οικονομικού έτους. Με απόφαση του Υπουργού Οικονομικών καθορίζεται η διαδικασία για την επιβολή και βεβαίωση του τέλους επιτηδεύματος στα νομικά πρόσωπα του άρθρου 101 και της παραγράφου 4 του άρθρου 2 του ΚΦΕ για τα ανωτέρω έτη, καθώς και κάθε άλλη αναγκαία λεπτομέρεια για την εφαρμογή της παρούσας».
Επειδή, σύμφωνα με το άρθρο 31 παρ.6 του ίδιου Νόμου «Οι διατάξεις των προηγούμενων παραγράφων εφαρμόζονται για τους επιτηδευματίες και ελεύθερους επαγγελματίες που ασκούν επιτήδευμα ή ελεύθερο επάγγελμα, αντίστοιχα, κατά την 1.1.2011 και μετά».
Επειδή, σύμφωνα με το άρθρο 72 παρ. 43 του Ν. 4174/22013, όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 8 του Ν. 4337/2014 «Εφόσον με την υποβολή τροποποιητικής φορολογικής δήλωσης ή με αυτοτελές αίτημα ή καθ' οιονδήποτε άλλο τρόπο, που αφορά φορολογικό έτος, διαχειριστική περίοδο ή φορολογική υπόθεση, μέχρι την έναρξη ισχύος του Κώδικα Φορολογικής Διαδικασίας, προβάλλεται αξίωση επιστροφής φόρου, για τα σχετικά με την παραγραφή, εφαρμόζονται τα ισχύοντα μέχρι τον χρόνο έναρξης ισχύος του Κώδικα.»
Επειδή, στην ΠΟΛ.1167/2.8.2011 αναφέρεται ότι:
«Άρθρο 3 (Επιβολή τέλους επιτηδεύματος)
1. Το τέλος επιτηδεύματος οικονομικού έτους 2012 και μετά θα βεβαιώνεται με τη δήλωση φορολογίας εισοδήματος.
2. Οι επιτηδευματίες και οι επιχειρήσεις που ασκούσαν το επάγγελμα ή την επιχείρησή τους για ορισμένους μήνες μέσα στην χρήση 2010, υπάγονται στην επιβολή του τέλους επιτηδεύματος, το οποίο περιορίζεται ανάλογα με τους μήνες της λειτουργίας τους, εφόσον έσει ήδη υποβληθεί δήλωση διακοπής δραστηριότητας...
Άρθρο 4 (Διαδικασία υπολογισμού βεβαίωσης & καταβολής της ειδικής εισφοράς, της έκτακτης εισφοράς και του τέλους επιτηδεύματος για το οικονομικό έτος 2011)
1. ... Ο υπολογισμός των εισφορών υπολογίζεται με βάση τα στοιχεία των αρχικών και συμπληρωματικών δηλώσεων οικ. έτους 2011 και το τέλος επιτηδεύματος με βάση τα στοιχεία που τηρούνται στο Μητρώο.
Ειδικά για το οικονομικό έτος 2011 το τέλος επιτηδεύματος θα υπολογιστεί για τους επιτηδευματίες φυσικά πρόσωπα με δηλωθέντα εισοδήματα Δ' ή Ζ' πηγής καθώς και για νομικά πρόσωπα, τα οποία έχουν υποβάλει δηλώσεις Φ.Ε. για ένα τουλάχιστον από τα τρία τελευταία οικονομικά έτη, εφόσον πληρούν κατά τα λοιπά τις απαιτούμενες προϋποθέσεις. ...»
Επειδή, σύμφωνα με τον ΠΟΛ.1149/2012, παρ. 4 «Το τέλος επιτηδεύματος για το οικονομικό έτος 2012 (χρήση 2011) θα επιβληθεί σε όσους επιτηδευματίες, φυσικά ή νομικά πρόσωπα, άσκησαν δραστηριότητα μέσα στην διαχειριστική περίοδο 2011 και η ΓΓΠΣ θα βεβαιώσει τα ποσά με βάση τα στοιχεία που τηρούνται στο Μητρώο. Συνεπώς, η μη άσκηση δραστηριότητας αναγνωρίζεται μόνο με υποβληθείσα δήλωση διακοπής στην Δ.Ο.Υ. Επομένως, όσοι επιτηδευματίες δεν έχουν προβεί σε διακοπή εργασιών στο Μητρώο της αρμόδιας Δ.Ο.Υ., ή τα στοιχεία τους που τηρούνται στο Μητρώο δεν είναι ορθά (έχει υποβληθεί δήλωση διακοπής στη Δ.Ο.Υ. και δεν έχει ενημερωθεί η εικόνα τους στο Μητρώο του TAXIS) ενώ δεν ασκούν πλέον την δραστηριότητά τους (ελευθέριου επαγγέλματος ή εμπορικής επιχείρησης), δύνανται σύμφωνα με την διαδικασία που περιγράφεται στο παρακάτω τμήμα Β του παρόντος, να πραγματοποιήσουν εκπρόθεσμη διακοπή, ώστε από την ημερομηνία διακοπής και εντεύθεν να μην οφείλεται τέλος επιτηδεύματος.
Εφόσον η διακοπή πραγματοποιηθεί πριν από την υποβολή της δήλωσης φορολογίας εισοδήματος, το τέλος επιτηδεύματος δεν υπολογίζεται αν η ημερομηνία διακοπής είναι πριν την 1-1-2011 ή δεν υπολογίζεται μέρος του τέλους επιτηδεύματος αν η ημερομηνία διακοπής είναι εντός του 2011. Στις περιπτώσεις που έχει ήδη υποβληθεί ή θα υποβληθεί φορολογική δήλωση, χωρίς να έχει προηγηθεί εκπρόθεσμη διακοπή δραστηριότητας και κατ' επέκταση έχει ήδη επιβληθεί τέλος επιτηδεύματος, οι φορολογούμενοι μπορούν, εφόσον πραγματοποιήσουν εκπρόθεσμη διακοπή της δραστηριότητάς τους, να υποβάλλουν στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. αίτηση διαγραφής του βεβαιωθέντος ποσού, σύμφωνα με τα της παραγρ. 6 του άρθρ. 4 της ανωτέρω Υπουργικής Απόφασης οριζόμενα».
Επειδή, σύμφωνα με την ΔΕΑΦΒ 1145341 ΕΞ 2015/10.11.2015 Διαγραφή τέλους επιτηδεύματος σε νομικά πρόσωπα που έρουν κάνει εκπρόθεσμη διακοπή εργασιών. «1.Με την ΠΟΛ.1149/13.6.2012 εγκύκλιο μας είχε διευκρινισθεί, αναφορικά με την επιβολή τέλους επιτηδεύματος οικονομικού έτους 2012, ότι στις περιπτώσεις που έχει ήδη υποβληθεί ή θα υποβληθεί φορολογική δήλωση, χωρίς να έχει προηγηθεί εκπρόθεσμη διακοπή δραστηριότητας και κατ' επέκταση έχει ήδη επιβληθεί τέλος επιτηδεύματος, οι φορολογούμενοι μπορούν, εφόσον πραγματοποιήσουν εκπρόθεσμη διακοπή της δραστηριότητάς τους, να υποβάλλουν στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. αίτηση διαγραφής του βεβαιωθέντος ποσού, σύμφωνα με τα οριζόμενα στην παρ. 6 του άρθρου 4 της ΠΟΛ.1167/2.8.2011 Α.Υ.Ο.
2. Τα ανωτέρω οριζόμενα εξακολουθούν να ισχύουν για τα τέλη επιτηδεύματος που έχουν επιβληθεί ή θα επιβάλλονται για τα μετά το 2012 οικονομικά ή φορολογικά έτη. Και τούτο διότι με την εκπρόθεσμη διακοπή εργασιών το νομικό πρόσωπο παύει να υφίσταται αναδρομικά σε χρόνο προγενέστερο της επιβολής τέλους επιτηδεύματος και ως εκ τούτου δε νοείται επιβολή τέλος επιτηδεύματος σε μη υφιστάμενο νομικό πρόσωπο.
3. Συνεπώς, στην περίπτωση εκπρόθεσμης διακοπής εργασιών με αναδρομική ημερομηνία, το τέλος επιτηδεύματος πρέπει να επιβάλλεται για τον χρόνο (μήνες) λειτουργίας του νομικού προσώπου και μέχρι την ημερομηνία διακοπής των εργασιών του στη Δ.Ο.Υ....» .
Επειδή, σύμφωνα με τη ΔΕΑΦΑ 11096267/15.7.2016 παρ.3 και 4 «3. Στην περίπτωση εκπρόθεσμης διακοπής εργασιών με αναδρομική ημερομηνία, το τέλος επιτηδεύματος πρέπει να επιβάλλεται μόνο για το χρόνο (μήνες) άσκησης επιτηδεύματος και μέχρι την ημερομηνία αποδεδειγμένης διακοπής των εργασιών που έγινε δεκτή από τη Δ.Ο.Υ. και τα τέλη επιτηδεύματος που έχουν βεβαιωθεί από την ημερομηνία αυτή και μετά θα πρέπει να διαγράφονται. 4. Σε περίπτωση που έχει καταβληθεί το τέλος επιτηδεύματος, για την παραγραφή της κατά του Δημοσίου απαίτησης προς επιστροφή αχρεωστήτως ή παρά το νόμο καταβληθέντος χρηματικού ποσού, εφαρμόζονται οι διατάξεις του δημόσιου λογιστικού».
Επειδή, σύμφωνα με το Ν.4270/28-6-2014 περί Δημοσίου Λογιστικού, άρθρο 140 παρ. 2 « Η κατά του Δημοσίου απαίτηση προς επιστροφή αχρεωστήτως ή παρά το νόμο καταβληθέντος σ' αυτό χρηματικού ποσού παραγράφεται μετά τρία (3) έτη, από την καταβολή...»
Επειδή, σύμφωνα με την ΠΟΛ.1068/2017 παρ. 8 και 9 «8. Με το ΔΕΑΦΒ 1145341 ΕΞ 2015/10.11.2015 έγγραφό μας διευκρινίστηκε, μεταξύ άλλων, ότι στην περίπτωση εκπρόθεσμης διακοπής εργασιών με αναδρομική ημερομηνία, το τέλος επιτηδεύματος πρέπει να επιβάλλεται για τον χρόνο (μήνες) λειτουργίας του νομικού προσώπου και μέχρι την ημερομηνία διακοπής των εργασιών του στη Δ.Ο.Υ. Τέλος επιτηδεύματος που έχει βεβαιωθεί για το διάστημα μετά την εκπρόθεσμη διακοπή εργασιών, θα πρέπει να διαγράφεται.
9. Μετά από όλα όσα αναφέρθηκαν πιο πάνω, και επειδή υφίστανται περιπτώσεις εκπρόθεσμης διακοπής εργασιών όπου το τέλος επιτηδεύματος για το διάστημα μετά την εκπρόθεσμη διακοπή έχει ενδεχομένως ήδη καταβληθεί, για όσα τέλη επιτηδεύματος έχουν βεβαιωθεί και καταβληθεί για τα οικονομικά έτη 2012 και 2013, η τριετής παραγραφή δεν ξεκινά από τον χρόνο βεβαίωσης του τέλους επιτηδεύματος ή την υποβολή της φορολογικής δήλωσης του νομικού προσώπου ή της νομικής οντότητας διότι δεν κατέστει τότε αχρεωστήτως καταβληθέν ποσό, αλλά από τον χρόνο καταβολής του, τότε δηλαδή που ήταν δυνατή η δικαστική επιδίωξή του κατά του Δημοσίου».
Επειδή, στη συγκεκριμένη περίπτωση,
- Με το από -2012 με αριθμό δήλωσης και με αριθμό ειδοποίησης ενιαίο εκκαθαριστικό σημείωμα φυσικών προσώπων οικονομικού έτους 2012 του προϊσταμένου της Δ.Ο.Υ , επιβλήθηκε σε βάρος του προσφεύγοντα φόρος εισοδήματος ύψους 2.407,79€, εισφορά αλληλεγγύης ύψους 616,61€ και τέλος επιτηδεύματος ύψους 500,00€, ήτοι συνολικό ποσό 3.524,40€ με βάση την αρρική δήλωση φορολογίας εισοδήματος του οικείου έτους.
- Από το ηλεκτρονικό σύστημα taxis προκύπτει η καταβολή των παραπάνω βεβαιούμενων ποσών σε έξι ισόποσες δόσεις των 587,40€ οι οποίες καταβλήθηκαν αντίστοιρα τις εξής ημερομηνίες: 28-9-2012, 31-10-2012, 30-11-2012, 31-12-2012,31-1-2013 και 27-2-2013.
- Ο προσφεύγων υπέβαλλε στη Δ.Ο.Υ την υπ' αρίθμ -2016 αίτηση - δήλωση διακοπής επιτηδεύματος, η οποία καταρωρήθηκε στο Μητρώο της Υπηρεσίας με αριθμό -2016 και ημερομηνία εκπρόθεσμης διακοπής την 31-12-2009.
- Επίσης, ο προσφεύγων υπέβαλλε την υπ' αρίθμ -2016 αίτηση επιστροφής του καταβεβλημένου τέλους επιτηδεύματος οικ. έτους 2012.
Από τα προεκτεθέντα προκύπτει ότι το αίτημα του προσφεύγοντα προς επιστροφή του τέλους επιτηδεύματος έγινε μετά την πάροδο της τριετούς προθεσμίας παραγραφής για τις πέντε πρώτες δόσεις, αλλά πριν την εκπνοή της τριετούς προθεσμίας παραγραφής για την έκτη δόση, η οποία προθεσμία σύμφωνα με την Πολ. 1068/2017, ξεκινά από το ρρόνο καταβολής του τέλους επιτηδεύματος.
Επειδή, σε κάθε περίπτωση ο έλεγρος της συνταγματικότητας, σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 87 παρ. 2 και 93 παρ. 4 του Συντάγματος ανήκει στη δικαιοδοσία των Δικαστηρίων και δεν εμπίπτει στην αρμοδιότητα των οργάνων της Διοίκησης, τα οποία οφείλουν να εφαρμόζουν το υφιστάμενο νομοθετικό πλαίσιο.
Επειδή, η διοίκηση, κατά την έκδοση των διοικητικών πράξεων, δεσμεύεται από το εκάστοτε ισρύον δίκαιο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση οι εφαρμοζόμενες φορολογικές διατάξεις επιβάλλουν τη δέσμια αρμοδιότητα της διοίκησης.
Επειδή σύμφωνα με όλα τα προαναφερόμενα και παραθέτοντας τις ισρύουσες διατάξεις του νόμου, η υπό κρίση ενδικοφανής προσφυγή πρέπει να γίνει εν μέρει δεκτή σε ότι αφορά το τέλος επιτηδεύματος που καταβλήθηκε στις 27-2-2013.
Αποφασίζουμε
Τη μερική αποδοχή της με αριθμό πρωτ -2017 ενδικοφανούς προσφυγής του του με ΑΦΜ: και την επιστροφή του τέλους επιτηδεύματος που
καταβλήθηκε στην έκτη δόση φόρου εισοδήματος στις 27-2-2013
Οριστική φορολογική υποχρέωση
- Τέλος επιτηδεύματος οικ. έτους 2012 : 500 €
Καταβολή σε έξι ισόποσες δόσεις. 500 : 6 = 83,33€
Ποσό προς επιστροφή : 83,33 €
Εντελλόμεθα όπως αρμόδιο όργανο κοινοποιήσει με τη νόμιμη διαδικασία την παρούσα απόφαση στον υπόχρεο.
Με εντολη του Προϊσταμενου της Δ/νης Επίλυσης Διαφορών
Η Προϊσταμένη του Τμήματος Α7 - Επανεξέτασης
α/α
Μαβινίδου Κυράτσα
(Εφοριακός ΠΕ/Α)
Με εντολή του Π ροϊσταμένου της Διεύθυνσης Επίλυσης Διαφορών
O Προϊστάμενος Της Υποδιεύθυνσης Επανεξέτασης και Νομικής Υποστήριξης
ΚΑΤΣΙΟΥΡΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
Σ η μ ε ί ω σ η :
Κατά της απόφασης αυτής επιτρέπεται η άσκηση προσφυγής ενώπιον των αρμόδιων Διοικητικών Δικαστηρίων εντός τριάντα (30) ημερών από την κοινοποίησή της.
5 Sep, 2017